środa, 2 października 2013

"PODAJ DALEJ"

Wczoraj dostałam paczuszkę z zabawy "podaj dalej"a cudeńka wygrałam co się wcale ale to wcale nie spodziewałam u Natalii  http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/.
Dziękuję Ci bardzo .
Oto one:






Teraz moja kolej  aby obdarować dwie osoby
,które z kolei też powinny obdarować dwie osoby.
Zapisujcie się,kto pierwszy ten lepszy.
Zaprasza.

Pozdrawiam Ewa!:))


PS.Przy okazji na zdjęciach są piękne wrzosy ,
które mi się udało upolować i wysoki kubek .

4 komentarze:

  1. no to ja się zapisuje
    kubek ekstra poluje na taki :P

    pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo chętnie się zapisuję:) gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakie świetne osłonki na doniczki!! Sama mam taką jedną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za poświęcona chwilkę i że mnie odwiedzacie :-))))