czwartek, 9 lipca 2015

Powoli wracam ......

Witajcie Kochane !!!

Kochane kobietki powolutku wracam do blogowania,
w moim życiu wszystko się obróciło o 360 stopni .
Moja przerwa w blogowaniu była spowodowana przeprowadzką ,
nie w inny zakątek Polski ,
wiatr tak zawiał ,że wylądowałam aż w Szwecji .
Początek był ciężki bo dzieci zostały w Polsce 
z babcią dopiero w czerwcu zabrałam 
je ze sobą .
Szyć nie przestałam bo bez szycia nie ma 
dla mnie życia.
Powstało kilka rzeczy nie jest tego dużo 
ale jetem bardzo zadowolona z efektu 
i nie tylko ja bo klientki także .
W niedługim czasie blog będzie pisany w 
dwóch językach .
Dziś jeszcze nie pokaże moich 
robótek tylko moje 
pociech za którymi tak bardzo tęskniłam 
przez 3 miesiące ja też gdzieś się pojawię na zdjęciach .
Także zapraszam ponownie do śledzenia i obserwowania
mojego bloga bo jeszcze nie jedna zmiana szykuje się 
w moim życiu .









Przesyłam tysiące buziaków.
Ewa




12 komentarzy:

  1. gratulacje Ewa i powodzenia w nowym miejscu...Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam mocno kciuki! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc jednak:) Powodzenia w nowym miejscu Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewuni jednak miejsce musiałam zmienić ale wyszło mi to na dobre ,dziękuję .:-)

      Usuń
  4. Jak dobrze że wróciłaś, zmiana totalna, ale gratuluję odwagi i życzę powodzenia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jak dobrze, że masz już dzieciaczki ze sobą :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za poświęcona chwilkę i że mnie odwiedzacie :-))))