piątek, 15 sierpnia 2014

Sezon ślubny:-)

Witajcie Kochaniutkie!!!

Ostatni wybieraliśmy się na 
ślub chrzestnego mojej córci.
Julcia była gościem obowiązkowym,
i problem był z prezentem
ale wiedziałam ,że 
Pani Młoda lubi rzeczy
robione ręcznie ,więc zabrałam
 się do szycia.
I trafiłam w dziesiątkę,
była wprost zachwycona,
ale zobaczcie sami:




podwiązka tez jest






tutaj bukiet z różyczek





zrobiła tez taki tag 
na odwrocie z życzeniami
od Julci




a taką piękna kartkę mam 
od Magdy z bloga;



a tu moja czwóreczka:-)


Pozdrawiam serdecznie i 
dziękuję ,że mnie
odwiedzacie oraz
 zapraszam
na Candy u mnie
obdaruję trzy osoby;


Buziaki:-)





12 komentarzy:

  1. Piękna parka, a ta sukienka... marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowa jest ta parka!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty super ale dzieci prezentują się pięknie! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. super , jestem zafascynowana Twoim blogiem Ewa , bardzo chciałabym nauczyć się szyć i tworzyć takie cudeńka , pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szyjątka - super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty i masz wspaniałą ,,Gromadkę". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent fantastyczny !!!
    Twoja Czwórka prezentuje się wspaniale :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie uszyłaś ;)) Sukienka jest bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna para ślubna:)), ale dopiero teraz dopatrzyłam się, że masz taką cudną czwórkę:)
    buziaki dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle cudowności w jednym poście :) ps. wspaniałe dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za poświęcona chwilkę i że mnie odwiedzacie :-))))